Na zgradama na kojima ostvarujemo upravljanje uz kvalitetu i raznolikost usluga, te brigom da poslovi na Vašoj zgradi budu obavljeni na zadovoljavajući način, kao upravitelj organiziramo obavljanje redovnog održavanja zajedničkih dijelova i uređaja u graditeljskom i funkcionalnom stanju, što obuhvaća:
1. obavljanje financijsko-računovostvenih poslova
- knjigovodstvo stambenih zgrada s obračunom prihoda i rashoda
- analitičko knjiženje ostalih troškova i prihoda stambenih zgrada kojima one raspolažu, te izvještavanje o stanju sredstava istih
- obračun i isplate honorara ovlaštenim predstavnicima suvlasnika
- izrada godišnjih knjigovodstvenih izvješća (bilanca)
- vođenje registra podataka o zgradama, stanovima, poslovnim prostorima, te njihovim vlasnicima i korisnicima
- evidentiranje svih promjena vlasnika i korisnika stanova
2. obavljanje pravnih poslova
- stručna pomoć pri sklapanju Međuvlasničkog ugovora i Ugovora o upravljanju
- stručna pomoć i zastupanje u postupcima zaštite suvlasničkih prava pred državnim tijelima
- stručna pomoć i zastupanje u postupcima radi ishođenja suvlasničkih interesa u odnosu na zajedničke dijelove zgrade (reklame, zakupi prostora i slično).
- praćenje postupka prisline naplate pričuve
- priprema knjigovodstvenih stavaka za izradu prijedloga za ovrhu temeljem vjerodostojne isprave
3. obavljanje poslova održavanja zgrade
- poslovi redovnog i izvanrednog održavanja
- izrada godišnjeg plana upravljanja i održavanja zgrade
- zaprimanje zahtjeva za radovima i hitnim popravcima
- prijava šteta nastalih na zgradama
- prikupljanje troškovnika i ponuda za radove
Copyright © 2024. Rumat - upravljanje zgradama, Sva prava pridržana
Ova web stranica koristi kolačiće i slične tehnologije kako bi vam pružila najbolje korisničko iskustvo, uključujući personalizaciju oglašavanja i sadržaja. Postavke kolačića možete podesiti u svojem web pregledniku. Klikom na 'Prihvaćam', pristajete na korištenje kolačića.